Show simple item record

dc.contributor.authorLópez Río, Joaquim
dc.date.accessioned2020-02-03T10:36:07Z
dc.date.available2020-02-03T10:36:07Z
dc.date.issued2011-12
dc.identifier.issn0214-8560
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12466/759
dc.description.abstractEste trabajo es un ejemplo de programación de aula de una asignatura de Lengua y Literatura en un instituto de secundaria, que tiene en cuenta las competencias básicas. Se pretende aportar una actitud crítica respecto a la introducción de este elemento en el currículo tanto en lo que respecta a su propia concepción, como al quehacer docente cotidiano.es
dc.description.abstractThis paper is an example of a classroom programming language and literature course in a Secondary school, which takes into account the core competencies. It aims to provide a critical attitude towards the introduction of this element in the curriculum both in terms of their own conception and the daily teaching work.en
dc.language.isospaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleProgramar por competencias, ¿es posible? una propuesta para un aula de lengua y literatura en secundariaes
dc.typearticlees
dc.description.disciplineEducaciónes
dc.issue.number40es
dc.journal.titleEdetaniaes
dc.page.initial159es
dc.page.final172es
dc.rights.accessRightsopenAccesses
dc.subject.keywordProgramación de aulaes
dc.subject.keywordAptitudeses
dc.subject.keywordEnseñanza superiores
dc.subject.keywordEvaluaciónes
dc.subject.keywordClassroom programmingen
dc.subject.keywordAptitudesen
dc.subject.keywordHigher educationen
dc.subject.keywordEvaluationen
dc.subject.unesco5312.04 Educaciónes


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional