Show simple item record

dc.contributor.authorArbiol Solaz, Amelia 
dc.contributor.authorPaulo Noguera, Maria del Mar 
dc.date.accessioned2021-02-10T11:21:54Z
dc.date.available2021-02-10T11:21:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2530-0075
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12466/1454
dc.description.abstractA partir de les mesures pedagògiques que proposa el Decret 127/2012, amb què es regula el plurilingüisme en l’ensenyança no universitària a la Comunitat Valenciana, analitzem les actuacions lingüístiques i metodològiques en l’àmbit de l’ensenyament, a través de l’observació de la formació lingüística dels estudiants de Grau de Mestre i de la reflexió que en fan. Amb aquest propòsit, recollim dades mitjançant una enquesta sobre els aspectes didàctics recognoscibles en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE i proposem la composició d’una autobiografia lingüística. Els resultats obtinguts donen compte de les reflexions dels futurs mestres sobre el propi procés d’aprenentatge.ca
dc.description.abstractAccording to the pedagogical measures proposed the Decree 127/2012, which regulates the multilingualism in not teaching university in the Valencian Community, analyze the linguistic and methodological activities in the field of education, through the observation of the language training Master Degree students and reflection they make. For this purpose, it is important to gather data through a survey about the educational aspects recognizable in the teaching-learning L1, L2, LE and propose the composition of a linguistic autobiography. The results account for future teachers reflections on the learning process.en
dc.language.isocates
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleAutoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LEes
dc.typearticlees
dc.description.disciplineEducaciónes
dc.issue.number43es
dc.journal.titleLenguaje y Textoses
dc.page.initial105es
dc.page.final111es
dc.rights.accessRightsopenAccesses
dc.subject.keywordEducació multilingüeca
dc.subject.keywordAutoavaluació de competències lingüístiquesca
dc.subject.keywordEstratègies metodològiques i cognitivesca
dc.subject.keywordReflexió lingüísticaca
dc.subject.keywordMultilingual educationen
dc.subject.keywordSelf-assessment of language skillsen
dc.subject.keywordMethodological and cognitive strategiesen
dc.subject.keywordLinguistic reflectionen
dc.subject.unesco57 Lingüísticaes


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional