Autoavaluació de les competències en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE
Date
2016Discipline
EducaciónKeyword(s)
Educació multilingüeAutoavaluació de competències lingüístiques
Estratègies metodològiques i cognitives
Reflexió lingüística
Multilingual education
Self-assessment of language skills
Methodological and cognitive strategies
Linguistic reflection
Abstract
A partir de les mesures pedagògiques que proposa el Decret 127/2012, amb què es regula el plurilingüisme en l’ensenyança no universitària a la Comunitat Valenciana, analitzem les actuacions lingüístiques i metodològiques en l’àmbit de l’ensenyament, a través de l’observació de la formació lingüística dels estudiants de Grau de Mestre i de la reflexió que en fan. Amb aquest propòsit, recollim dades mitjançant una enquesta sobre els aspectes didàctics recognoscibles en el procés d’ensenyament-aprenentatge de L1, L2, LE i proposem la composició d’una autobiografia lingüística. Els resultats obtinguts donen compte de les reflexions dels futurs mestres sobre el propi procés d’aprenentatge. According to the pedagogical measures proposed the Decree 127/2012, which regulates the multilingualism in not teaching university in the Valencian Community, analyze the linguistic and methodological activities in the field of education, through the observation of the language training Master Degree students and reflection they make. For this purpose, it is important to gather data through a survey about the educational aspects recognizable in the teaching-learning L1, L2, LE and propose the composition of a linguistic autobiography. The results account for future teachers reflections on the learning process.